Ofte stilte spørsmål

Her har vi besvart de vanligste spørsmålene vi får. Har du andre spørsmål, kontakt gjerne Kundeservice.

1. Jeg har bestilt min første sekk med mat levert av FlinkBisk i dag. Når kommer den?

Nye kunder får sin første sekk ca to uker etter bestilling.

2. Hvor ofte får vi en sending med mat fra FlinkBisk?

Dere får en ny sekk hver måned. Ønsker du å endre intervallet, kan du logge inn på Min Side for å endre dette.

3. Kan jeg selv bestemme hvor ofte jeg vil ha nye FlinkBisk sendinger?

Javisst, du kan selv velge intervall fra 2 uker til 4 måneder. Dette velger du når du har logget inn på FlinkBisk Mat.

4. Det blir for lite med 4 kg til min hund, kan jeg få større sekker?

Ja, etter du mottar din prøvepakke med 4 kg sekken, kan du bytte til en sekk med 12,5 kg. Kontakt kundeservice med informasjonen nederst på siden for å endre dette

5. Hva koster FlinkBisk Mat?

En sekk med 4 kg koster kr 398,- med fri frakt. Velger du å bytte til sekken med 12,5 kg koster denne kr 750,- med fri frakt. Akkurat nå kjører vi et veldig hyggelig tilbud på første pakke for nye kunder. Du kan lese mer om dette på forsiden.

6. Kan jeg vente litt med neste sending?

Javisst! Du kan hoppe over inntil 4 måneder, dette gjør du enkelt ved å logge inn på Min Side, der har du full kontroll på ditt abonnement.

7. Hvordan betaler jeg?

Vi sender deg faktura med 30 dagers betalingsfrist. Dermed betaler du ikke før etter at du har fått varen.

8. Hvordan kan jeg avbestille mitt abonnement?

Dette gjør du enkelt ved å logge inn på Min Side, der har du full kontroll på ditt abonnement.

9. Hvordan leveres FlinkBisk til oss?

I samarbeid med HeltHjem AS vil avisbudet levere pakken på din dørmatte eller i din postkasse før kl. 07 om morgenen. Du får beskjed på SMS når pakken er levert. Meldingen sendes til deg tidligst kl. 7. HeltHjem har levert pakker på denne måten til tusenvis av fornøyde kunder siden 2013. Som de selv sier; "Helt Hjem. Helt Enkelt. Helt Trygt." Les mer om HeltHjem på deres nettside. Noen kunder får levert pakken sin med Posten. Dersom postbudet ikke finner postkassen eller postkassen er full, må pakken hentes på nærmeste postkontor. Posten vil sende ut hentelapp til dem dette gjelder.

10. Hvordan bytter jeg fôr?

Overgangen til nytt fôr bør skje gradvis ved å blande mer og mer av det nye fôret i det nåværende fôret over en periode på 6-10 dager. Her er et eksempel på 9 dager:
- Dag 1, 2 og 3 – 75 % gammel fôr og 25 % nytt fôr.
- Dag 4, 5 og 6 – 50 % gammel fôr og 50 % nytt fôr.
- Dag 7, 8 og 9 – 25 % gammel fôr og 75 % nytt fôr.

Kom i gang nå!

Treff oss på sosiale medier